niedziela, 7 lutego 2016

01. Joanna Kulig


Hej! 
Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie miłe komentarze i wiadomości. Fajnie, że tak pozytywnie przyjęliście mnie w Waszym "wirtualnym świecie" :D Obiecuję, że uzupełnię wszystkie informacje związane z blogiem, jak znajdę tylko chwilę. Wydaje mi się, że notki będą pojawiały się raz w tygodniu (mam taką nadzieję :p ). 

W tym tygodniu dostałam podpis jednej z moich ulubionych aktorek, Joanny Kulig. Z pewnością Wszyscy ją znacie :) W ostatnim czasie można ją podziwiać w serialu "O mnie się nie martw", gdzie wciela się w Igę Małecką. Bardzo lubię ten serial i Joannę. Uważam, że jest świetna :) Bardzo cieszę się z tego autografu, bo udało mi się zdobyć go drogą mailową :D Było to dla mnie mega zaskoczenie, gdy otworzyłam kopertę. Dostałam jeszcze od aktorki kartkę świąteczną. Dziwne tylko, że kartkę dostałam w lutym, a data na kopercie była grudniowa :p Ale cieszę się bardzo :)   

 

Kto - Joanna Kulig
Zawód - aktorka
Sposób zdobycia - e-mail
Otrzymałam - 2 podpisane zdjęcia i kartkę świąteczną
Dedykacja - tak
Czas - ok. 2 miesiące


To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam :) 

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję tak email :D chyba jeszcze nikomu się to nie udało

      Usuń
  2. gratulacje szczęściaro :D masz piękne autografy oby tak dalej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś podać e-mail ? Bardzo mi zależy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autograf jest dla mnie bardzo cenny. mailem mogę się wymienić jedynie za również cenny adres ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. wow ale sukces! oby tak dalej pozdrawiam Bartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) również pozdrawiam Bartku

      Usuń
  5. michalpajak.blogspot.com GRATULACJĘ

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację!
    http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/2016/02/honorata-skarek.html
    Zapraszamy! Dziś autograf od Honoraty Skarbek :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) już wpadam do Was pozdrawiam

      Usuń
  7. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję
    Zachęcam do częstego odwiedzania mojego bloga
    www.autografy-majkela.blogspot.com
    Jak coś byś chciała pisz e mail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) już wpadam do Ciebie pozdrawiam

      Usuń
  9. Gratuluję
    Zachęcam do częstego odwiedzania mojego bloga
    www.autografy-majkela.blogspot.com
    Jak coś byś chciała pisz e mail

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję =) Dodałam Twój blog do linków. Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za dodanie :D pozdrawiam

      Usuń
  11. hej Kochana, olej te prośby o podanie maila do Joanny. przecież jeśli Tobie udało się znaleźć to inni też mogą chociaż spróbować poszukać. mi bardzo podoba się Twój blog i czekam na nowe notki. ja też mam graf od Joanny bo spotkałem ją osobiście :D pozdrawiam Grek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) podpis Joanny jest bardzo cenny. więc adresu tak łatwo nie podam :D dzięki za wsparcie i wizytę na blogu pozdrawiam

      Usuń
  12. gratulacje!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń